середа, 13 квітня 2016 р.


Модуль 4
В цьому модулі ми переглянули різні види оцінювання. Розглянули, як правильно ставити запитання, щоб вони стимулювали навчання. Обговорили різні види оцінювання,  інструменти та методи його проведення. Я зрозуміла, що навчання за методом пректів завжди треба починати з планування процесу оцінювання. Спочатку формуються цілі, які відповідають державним стандартам і навчальним програмам, потім визначаються конкретні знання та вміння, якими повинні оволодіти учні, далі приймаються рішення щодо методів оцінювання засвоєного нового матеріалу та рівня здобутих навичок. Ми оволоділи процесом створення різних діаграм на основі створених таблиць. Розглянули схему "З-Х-Д".

Немає коментарів:

Дописати коментар